vrijdag 24 februari 2012

Twee kaartjes van mij

Ook ik ben aan de slag gegaan met kaarten maken.
Nu ben ik pas beginnend, maar ik leer veel van Mirjam en Saskia.
Mijn hobby was meer vilten poppetjes maken.
Daar liggen wel een aantal pakketjes van te wachten,  
maar die ga ik de komende week eens uitproberen.

Eerst een kaartje voor een geboorte. Het stempeltje heb ik geleend.
Sinds kort ben ik ook in het bezit van een double do. Dat is wel een heel makkelijk apparaat zeg!
Het leukst vind ik het kleuren. De kaarten helemaal afmaken vind ik soms nog best lastig. Deze kaart is eenvoudig, maar ik zag niet wat ik er nu nog bij kon doen.

Over dit kaartje ben ik meer tevreden. Ik vond het achtergrondje erg leuk en besloot het jurkje van het meisje hierop aan te passen. De oranje bloemetjes vond ik nog in onze voorraad.

Groetjes en bedankt voor alle leuke reacties die we tot nog toe gehad hebben.
Liek

5 opmerkingen:

Margo zei

Wat een ontzettend leuke kaartjes !
Liefs
Margo

Unknown zei

Hoi,
Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt.
Je kaartje zoals de eerste heb ik ook vaak gehad/gemaakt, dat ik zo'n kaartje had en niet meer wist wat ik er nog bij moest maken. Ik zou er nu denk ik nog wat bloemen en een swirl bij doen of nog een strikje onder of boven de cirkel.
Je tweede kaartje is helemaal super. Heel mooi hoe alles bij elkaar past.
Mooi gedaan.
Groetjes Sas

Inky's Creaties zei

Wat leuk dat jullie nu ook een eigen blog hebben. Uiteraard ben ik gelijk volger geworden.

Groetjes Inky (de overbuuf van Sas)

Anoniem zei

Hoi

Wat zijn je kaartjes leuk gelukt.Soms heb ik ook met een kaartje van het is het net niet,ik zag dat saskia al een tip heb gegeven op het eerste kaartje,ja daar heb ik niets aan toe te voegen. Mooi ingekleurd angelique.Groetjes joke

Francisca zei

Hallo,

weer een nieuwe volger erbij....leuk is dat he.Ik ben ook nieuw in blog land hoor.En van een nieuwe volger wordt ik ook weer helemaal vrolijk.
Ik ben de " achterbuuf" van Saskia, ik heb jullie " link" dus weer van haar blog.....
Leuke kaarten maken jullie hoor.En bedenk dat de kaarten niet altijd helemaal overvol hoeven te zijn hoor.Simpel kan toch heel leuk zijn.

Groetjes en succes Francisca