donderdag 8 maart 2012

vakantie-cupcakes

Hoihoi,
Alweer een weekje niets van ons laten horen, vandaar leek het me wel leuk weer eens wat te posten!
Deze week moet ik helaas weer naar school. :( Dit betekent minder tijd voor frutsels, maar ik had er nog ééntje (nouja, eigenlijk 12..) op voorraad om te laten zien!
Deze cupcakes heb ik vorige week in de vakantie gemaakt:


We hadden alleen wit fondant, een aantal schrijfstiften en strooisels. Dit klinkt misschien heel wat, maar normaal hebben we ook uitsteekvormpjes voor bloemetjes en andere kleurtjes fondant. Het was voor mij dus nog best een beetje improviseren, maar na een hele middag prutsen viel het resultaat me niet eens zo tegen!
Uiteindelijk heb ik voor alle leden uit het gezin twee persoonlijke cupcakes gemaakt: ééntje met de eerste letter van hun naam (alhoewel Papa en Mama natuurlijk geen echte namen zijn..) en ééntje met een afbeelding van iets wat bij hun past. Dit werd voor Inge een schaap, voor Sjoerd een voetbal, voor papa een iPhone (hihi) en voor mama een roosje. De overgebleven cupcakes versierde ik met een hartje, bloemetjes, een dalarna-paardje en een eland. (Deze laatste staat er niet op, die keek stoned.)
Ik hoop dat jullie ze na deze toelichting een beetje kunnen herkennen! :)

Tot de volgende x!
Liefs Mirjam

4 opmerkingen:

Inky's Creaties zei

Als ze net zo smaken als dat ze er uit zien......... Ik vind ze heel goed gelukt.

Groetjes Inky

Anoniem zei

Hallo mirjam en liek,
Dat ziet er weer verrukkelijk uit zeg.Groetjes joke

Unknown zei

Ze zien er leuk en lekker uit. Ik herken alles prima wat je hebt beschreven.
Hoop dat ze lekker smaakten. Ze zijn echt mooi geworden ondanks het improviseren, nog 1 dag school en dan weer weekend.
Groetjes Sas

Margo zei

Ze zien er echt super uit hoor !
Liefs
Margo