zondag 19 augustus 2012

Heerlijke taartjes


Hallo allemaal,

Ik wil jullie eerst weer bedanken voor de reacties. Mirjam heeft ze ook gelezen en was er erg blij mee ;-).

In de zomervakantie ben ik begonnen met haken. Eerst maar eens een boekje gekocht hoe je alle steken moest maken. In dit boekje zitten een soort kaarten waarop precies uitgelegd wordt hoe je alle steken moet maken met foto's. Reuze handig!
In het begin betekende dit wel een paar keer alles weer uithalen, maar al snel kreeg ik de smaak te pakken. Op deze foto kunnen jullie het resultaat zien.


Op de markt heb ik mooie kleuren katoen gekocht en verder heb ik me nog gehouden aan de patronen uit het boekje. Alleen het chocoladecakeje heb ik aangepast.
Het is werkelijk verslavend en makkelijk te pakken.
Zelfs onderweg in de auto naar ons vakantieadres zat ik nog te haken.
Hier nog een foto van de zijkant.



De volgende keer laat ik jullie wat anders zien. Want ik heb de smaak zo te pakken dat ik nog een boekje gekocht heb.
Verder ben ik ook nog aan het knutselen met kaarten.
Zoals jullie zien ben ik weer volop aan het knutselen.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Liek

3 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi,
Zo jij bent lekker bezig! Heel leuk deze taartjes! Wat wordt involgende project?

Groetjes ellen

Unknown zei

Hoi,
Ziet er leuk en lekker uit zeg. Ik wil echt een keer een workshopje bij je volgen, voordeel van dit is, dat je het gewoon gezellig op de bank kunt doen.
Groetjes Saskia

Anoniem zei

Hoi wat een heerlijke gebakjes Super leuk zeg,vind het heel erg knap gedaan.Groetjes van ons