zondag 14 oktober 2012

Mandala's

Hallo lieve allemaal,

Eindelijk weer eens een blogje van mijn kant. Ik heb in de kliniek vaak geprobeerd iets te posten, maar de internetverbinding is er zo belabberd dat het telkens weer een ramp was. Dus nu een blogje vanuit mijn eigen huisje, waar ik weer een klein weekend mocht slapen! :)

In de kliniek heb ik de laatste tijd heel veel geknutseld. Eigenlijk zoveel dat het niet in 1 blog gaat passen, hihi. De eerste weken heb ik voornamelijk mandala's gekleurd. Deze wil ik dan ook als eerst met jullie delen.

Ik heb de mandala's thuis uitgeprint en later ingekleurd. Ik vind het voornamelijk een uitdaging om met verschillende potloden kleurverloop in de achtergrond te krijgen. Bij het inkleuren heb ik ook goed gebruik gemaakt van mijn nieuwe stabilo-stiften die ik van mama heb gekregen. Deze kleuren echt fijn!
 
Hieronder 3 resultaten:
 

Rozen
 
Vuurbloem
 
Tulpen
 
Ikzelf vond voornamelijk de vuurbloem goed gelukt.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
 
Donderdag mag ik weer een dagje naar huis ivm de herfstvakantie. Ik hoop dat ik dan weer de tijd zal hebben om een van mijn creaties te posten.
 
Liefs,
Mirjam

4 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Mirjam
wat een schitterende Mandala's heb je gekleurd.Vind ze alle drie erg mooi maar de vuurbloem spring er wel uit door zijn schitterende kleuren.Fijn dat je een nachtje thuis heb mogen slapen en dat je donderdag weer een dagje naar huis komt.Fijne dag verder lieve groetjes Joke

Anoniem zei

Oeps zag ik dat ik onder henk was ingelogd maar ik heb het wel geschreven.Lieve groetjes Joke

Unknown zei

Hoi,
Had ze net al bewonderd, maar vind ze echt super. Ben heel benieuwd naar je Art Journals. Succes.
Groetjes Sas

Unknown zei

Die prachtige mandala met vuurbloem staat hier in de kast.
Het was erg gezellig om je weer thuis te hebben lieve Mirrebir!

Liefs Mama