zaterdag 27 oktober 2012

Mijn kerstster

Eerst wil ik iedereen bedanken voor de reacties op mijn vorige blog. Ik ga zeker de taggy glue proberen.
Dan hier mijn kerstster die ik gemaakt heb op onze knutseldag. Wat was het gezellig.
We hadden trouwens weer belangstelling van een hele leuke hond. Hij houdt van knutselen dat is duidelijk!

De eerste foto die ik jullie wil laten zien is deze kant. Ik heb dit stempeltje gekocht bij Harlekino.
Later zag ik dat ik me vergist had bij het kleuren.....kijk maar eens naar de sjaal.

 Nog even ingezoomd:

 De andere kant heb ik versierd met de tweede stempel die ik besteld had. Een beetje in Zweedse sfeer, want daar houd ik van. Misschien duurt het dan nog even voor ik weer naar Zweden ga, maar met deze kant van de ster kan ik toch even wegdromen.
 Ook hiervan nog even een dichtbij overzichtje. Rudolf is nog niet helemaal naar mijn zin, maar dat lukt een volgend keertje vast beter.

Groetjes Liek


3 opmerkingen:

jolanda zei

ziet er prachtig uit

Unknown zei

Je ster is prachtig geworden. Heel mooi gedaan. Het was zeker heel gezellig.
Groetjes Sas

Anoniem zei

Hoi Angelique
Wat is je kerstster schitterend geworden .Het was ook weer een heel gezellige dag.Groetjes Joke.
ps ik heb stempel afdrukjes bij ria achtergelaten.