zondag 11 november 2012

Raar beest.......

 
 
 
Hallo allemaal,
 
Eerst weer bedankt voor jullie reacties. Ik zie ook steeds meer blogs fanatiek plaatsen en dacht het wordt weer tijd om ook iets te plaatsen.
Dit keer weer een haakcreatie. Eentje waar ik niet helemaal tevreden over ben, maar dat komt ook misschien omdat het zo'n raar beest is.
Deze kameleon begint bij de kop en dat is mijn probleem een beetje: ik vind de kop nogal groot uitgevallen. De bolle ogen maken hem ook een beetje vreemd.
 

Nog even goe van voren, zodat jullie zijn kop en uitdrukking goed kunnen zien.
Zeg nu zelf: een beetje raar!!!
 
Ik ben benieuwd wat jullie van deze meneer vinden......
 
 
Groeten Liek

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind hem toch wel weer leuk. Hij is wel grappig, maar kijkt een beetje wauzz. Die grote kop vind ik leuk.
Groetjes Sas

Anoniem zei

Vind het een schitterende kameleon in mooie kleuren en zijn ogen vind ik oke.Weet hoe moeilijk het is om alles naar je zin te krijgen van een gehaakte dier.Groetjes Joke