zondag 4 november 2012

Versierde hartjes

Hallo lieve volgers,
Hier weer een berichtje van mij (Mirjam). Ik ben sinds gisterochtend weer fijn thuis, dus snel gebruik maken van de internetverbinding hier!
Mama en ik hebben gistermiddag houten harten versierd. Mama had al eerder een kerstster versierd samen met Saskia en kwam daardoor op dit leuke idee. De harten heeft ze volgens mij bij Xenos gekocht.

Hieronder eerst het resultaat van mijn moeder. Ik vind zowel voor als achterkant echt onwijs mooi geworden:
Voorkant
 
Achterkant
 
Vervolgens hieronder ook mijn resultaat. Ik heb een beetje geprobeerd om de 2 kanten veel op elkaar te laten lijken:
Voorkant 

Achterkant
 
Zo zijn we weer een gezellig middagje zoet geweest samen.
We zijn erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
Liefs,
Mirjam
 

3 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige hangers.
Heb gisteren ook zo'n hart gekocht

Unknown zei

Hoi,
Ze zijn beide heel mooi. Mooi gedaan Mirjam de voor en achterkant in dezelfde stijl.
Ook die van Liek zijn mooi. Heb je al Art Journals klaar, ben wel heel benieuwd.
Groetjes Saskia

Anoniem zei

Wauw,wat een schitterende harten.Helemaal geweldig.Groetjes Joke