donderdag 27 juni 2013

Draakje

Hallo allemaal,

Tussen alle drukte door van een groep 8 en de voorbereidingen voor de musical ben ik toch af en toe aan het haken. Mijn kleed is af en dan ga je verzinnen wat je nu toch kan doen.
Toen ik hoorde dat mijn kleine achterneefje een kamer kreeg met draakje Dirk ben ik op zoek gegaan naar een patroon.
Uiteindelijk heb ik krokodil van Christa Krukkert zo veranderd dat het een draak werd.
Hij kijkt wel schattig uit zijn oogjes.
Ik heb alleen de hoed weggelaten en andere kleuren gebruikt. Ook heb ik de middelste rij schubben wat groter gehaakt en de ze langer gehaakt, zodat ze ook over de kop heen pasten.
Hij staat hier nu te wachten om geknuffeld te gaan worden door Rick.
Het nieuwe boekje van Christa ligt al weer te wachten, een boekje vol Hollandse patroontjes.
Mijn handen jeuken, maar de tijd is erg beperkt nu.
Vanavond eerst maar eens het decor af maken voor mijn groep, samen met collega's en een stel fantastische ouders.

Groetjes Liek

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een schatje van een draak en heel veel succes met de laatste fase van school want dat is toch wel erg hectisch .Groetjes Joke

Unknown zei

Hoi,
Wat een schatje. Tja, zal vast heel druk zijn nu. Bij ons is de lk ook erg druk met de musical.
Groetjes Saskia