dinsdag 23 juli 2013

Ik lijk wel gek

Hoi allemaal,

Afgelopen week tijd om te knutselen, want wat doe je anders met dit weer?
Ook kan ik nog niet naar een zwembad, want dat mag nog niet....lastig....
Daarom maar eens stempels bij elkaar gezocht.
Bij de Hobbystunter in Ridderkerk had ik een prachtig stempel gekocht, een soort kanten mandala.
Je zou het ook kunnen zien als een sneeuwvlok en daarom ben ik eens op een andere manier aan de slag gegaan.
Dit keer heb ik mooie bruine kaarten gekocht en hier een soort achtergrond op gestempeld met witte inkt.
Bij de boekenvoordeel vond ik al kerststempels. Ja ik weet het, ik lijk wel gek! Met deze warmte!!
 Hierboven zie je mijn drie kaarten die ik met deze stempels gemaakt heb.
 Het eerste kaartje maar eens van dichtbij. De stempels heb ik ingekleurd met Copics. Sinds we zelf een geweldig leuke hond hebben, val ik wel een beetje op hondenstempels. Dus die moest er zeker op.
Dan eentje met een schattig vogeltje. De kleuren heb ik eens anders gekozen dan het kerstrood en groen.
En dan nog eens maar nog eenvoudiger.....zonder tekst.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groeten Liek

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi,
Wat een leuke kaarten. Ik ken deze stempel, heb ik zelf ook. Echt leuk gedaan op deze manier.
Groetjes Sas

Unknown zei

Ps bedankt voor de lieve berichtjes gister, ook de lieve sms van Mirjam