vrijdag 23 augustus 2013

Just to say.......

Dank jullie wel voor jullie reacties.
Dit keer een kaartje met een stempeltje die ik pas bij Pipoos kocht met korting uit de serie snoesje.
Ik heb sinds een aantal maanden een hond en was direct weg van deze stempel.
Weer heb ik geprobeerd om te werken met wat drukker achtergrondpapier.
Hier heb ik nog aardig wat van in mijn opbergbox, maar het blijft steeds liggen omdat ik het toch lastiger vind om mee te werken.
Verder heb ik de kleuren gebruikt uit dit papier om dit snoesje in te kleuren. Tenslotte had ik deze lieve tekst nog en een paar houten vogeltjes die ik ooi bij Xenos gekocht heb.

Het was een uitdaging maar ik ben best tevreden.

Liefs Liek

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi wat een schattig kaartje en snoesje zo lief begrijp helemaal dat je daar weg van bent. Helemaal geweldig vind ik de kaart.Groetjes Joke

Unknown zei

Hoi,
Ziet er weer leuk uit en zo kom je toch van je drukke papier af.
Groetjes Saskia