donderdag 15 augustus 2013

Zoemmmm!!

Vandaag een zomers kaartje.
Het stempeltje van Magnolia heb ik geleend en lag al even te wachten op mooi papier.
Het achtergrondpapier vind ik persoonlijk lastig te verwerken, omdat het zo druk is. Toch heb ik dit geprobeerd op te lossen door het stempeltje zo rustig mogelijk te kleuren.
Het oranje bijenkorfje heb ik uit papier zelf ontworpen. Het is op de foto lastig te zien, maar het motiefje is een honinggraat. De letters heb ik ook uit dit papier gestanst.
Verder heb ik het blauw in de kaart opgehaald met een lintje en nog wat bloemetjes erbij geplakt.

Lieve groeten Liek

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterende kaart Liek en heerlijk zomers.Ook je molen die je gemaakt heb is prachtig.Groetjes Joke

Unknown zei

Hoi,
Wat een mooi kaartje weer. Prachtig gedaan. Mooi gekleurd en leuk de Bijenkorf.
Groetjes Saskia

jolanda zei

mooie kaart